6 mars

2012-03-06 @ 19:08:41


Hejsan! Vaknade ca halv 9 idag, svin trött var jag. Ville först inte gå upp för jag mådde dåligt men tog mig upp ur sängen ändå. Lite avundsjuk blev jag när Mattias fick ligga kvar i sängen, men snäll som han är så gick han upp och körde mig till skolan. Dagen i skolan var välidgt seg, hade ont i huvudet och gick och frös, vill verkligen inte att febern ska komma. Slutade vi halv 3 och då mötte jag upp mamma och min syster på stan så gick vi och åt på henrys. Efter det så kikade vi lite på stan, jag fick med mig ett par solglasögon och ett skärp hem. Resten av kvällen har jag spenderat vid matteboken, hatar matte. Ska snart göra mig klar för att åka och träna.
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0