Text.

2012-01-31 @ 19:13:27
Ännu ett inlägg tänkte jag göra. Har så tråkigt så varför inte blogga liksom? Det är här på bloggen jag skriver vad jag gör men även får ut mina känslor & tankar, tycker det är så skönt att skriva det här även fast så många kanske inte bryr sig. Jag har så många underbara vänner som finns vid min sida och stöttar mig. Är trött på skitsnack och är trött på att må dåligt, vill bara ta tag i allt och leva livet. Skita i alla människor som snackar skit, lämna dom åt sidan. Men på något sätt går det inte att ignorera..

Jaja, ska inte sitta här och klaga mer, ville bara skriva av mig! Idag så har jag pluggat och varit allmänt seg. Jag gjorde klar min filmanalys förut så nu har jag ingenting jag ska plugga med, så resten av veckan är det jag som ska vila ut! Just nu känner jag bara för att sova i ett antal timmar, har varit så sjukt trött denna veckan, vet inte varför. Jag sover ju ändå mycket! Nu vill min ögon bara stängas igen men har träning snart så det går icke! Nu måste jag springa mot toan, ifall ni ville veta haha.
Känslor & tankar / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej!

Du har ju lagt in massa bilder från we♥it

Men hur komme rman till den hemsidan?

2012-02-27 @ 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0