Sry!

2012-01-07 @ 01:23:31


Nej jag är inte död! Har bara inte haft tid att blogga. Igår så blev jag upphämtad av Mattias, vi åkte hem till honom och kikade på tv. Vid halv 2 så åkte han iväg och kikade på hockey, tänkte också visa lite intresse och kolla men somnade istället. Vi vaknade upp rätt sent och då satte vi på en film, sen så har tiden runnit iväg väldigt snabbt. vid halv 8 kanske så lagade vi tacos och efter det kollade vi lite på the voice sverige. Nu ligger jag hemma i min säng med världens förkyldning, inte alls bra eftersom jag har match på söndag och då måste jag vara helt frisk! Nu ska jag sova så godnatt. Puss
Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: lina

Hej, hur gör du din bloggdesign? jag hade tänkt att starta en blogg&vill gärna ha nått liknande så vore tacksam om du svarade:)

2012-01-07 @ 15:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0