Onsdag

2012-01-25 @ 07:02:08


Godmorgon! Igår var jag väldigt dålig på att blogga, men hade inte tid till det. Slutade skolan vid 12 igår, då gick jag, Hanna och Annie med till gamla vattentornet och fotade lite, eller jag tog inga bilder men följde med upp iaf. Efter det så gick jag in till stan, trodde jag skulle hitta något men det gjorde jag inte.. Eller hittade ett par skit snygga skinnbyxor inne på gina men när jag såg att dom kostade 600 kr så hängde jag tillbaka dom.. Såg även en snygg, mörkblå skjorta inne på jc, så får se ifall jag går in till stan i morgon efter skolan. Idag så slutar jag kvart över 11 och då åker jag direkt till Mattias.
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0