New year's eve

2012-01-12 @ 21:04:09



Nu är jag hemma från bion! Vi såg på new years eve och filmen var verkligen jättebra! Den är helt klart värd att se, för er som inte har sett den än.


Idag så började jag skolan vid 8, det var riktigt segt att komma upp ur sängen och ta mig till skolan idag. Vaknade upp och frös som en galning, när jag skulle gå till bussen (som jag nästan fick springa till för att hinna med) så regnade det väääldigt mycket, så ni ser dagen började ju jättebra. Hade en lektion på 3 h och 40 min, då kollade vi på film. Jag och Hanna sov i omgångar, snacka om att vi var trötta då. Efter det så hade vi en till lektion på 3 h och 40 min, där så gjorde vi inte ett skit eftersom det var så dåligt väder så vi inte kunde fota. Nu är jag iaf hemma och tänkte ta mig ut till köket och ta ett glad juice och sen sätta mig och kolla slutet på the x-factor. I morgon har jag sovmorgon och börjar inte förrän 11.35, känner att jag behöver det!
Tips / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0