Måndag

2012-01-09 @ 21:12:41

bild i repris.

Jag vet att det varit dåligt bloggande det sista, ska försöka bättra mig nu när skolan börjar igen. Lite mer bilder på min vardag, outfits och mycket mer uppdateringar. Vaknade upp hos Mattias i morse, gick upp och gjorde mig i ordning lite och sen hämtade mamma mig. Vid 2 så kom Hanna till mig, vi skulle fixa i ordning våran dokumentärfilm och det blev faktiskt gjort väldigt mkt, bara jag som ska spela in lite nytt. Vi halv 6 så hade jag träning, det gick helt okej lite jobbigt att träna när man är förkyld bara. Som sagt i morgon börjar skolan igen, orkar verkligen inte! Men ska inte klaga för så långt är det faktiskt inte kvar av 2an.
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0