lördag

2012-01-14 @ 18:12:20

jag och min fina vän

Hej på er! Vaknade upp hos Mattias i morse, han skulle åka och spela match. Stannade kvar en liten stund och kikade på tv sen så blev jag hämtad av pappa. Har inte gjort så mycket idag mer än att ha haft sjukt tråkigt, tiden har gått segt, nu väntar jag bara på att tiden går lite fortare så vi kan äta. Möblerade om mitt rum förut och det gjorde jag endast för att jag inte hade något att göra. Nu ligger jag i min säng med kattungen bredvid och kollar på sex and the city filmen, när den är klar så tänkte jag ta en dusch och sedan börja kika på sex and the city 2. Såhär kommer nog min kväll fortsätta att se ut, rätt skönt att vila upp sig till den viktiga matchen i morgon.
Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vilken mascara använder du?:-)

2012-01-15 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0