ISON & FILLE

2012-01-28 @ 19:23:27



Hej! Vaknade hos Mattias igår eftersom jag var ledig. Gick upp och fixade mig lite och sen så åkte jag in till stan och köpte ett knäskydd. Mötte även upp hanna på stan för att kika lite. Hittade ett snyggt kors halsband inne på gina, som jag kan visa när jag har bilder på det. Åkte hem och åt lite, sen runt 6 så kom hanna till mig. Vi gjorde i ordning oss och sedan drog vi på förfest, efter det så blev det parketten. Åkte hem till Mattias efter det och sov där, och i morse fick jag gå upp tidigt för att åka och spela match. Det blev vinst med 5-4, så viktigt! Nu ligger jag i min säng, har precis ätit tacos. Runt 9 så åker jag och träffar Mattias, eftersom han åker inatt!
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0