Gott nytt år!

2012-01-01 @ 12:27:16


Godmorgon godmorgon! Vaknade upp vid 11 idag med Hanna bredvid mig. Tänkte berätta lite kort om vad vi gjorde igår för er som inte vet det. Hanna kom hit runt halv 4, vi började göra i ordning oss lite smått efter 4 någon gång. Vid 6 så skulle vi va hos Josef och äta, där var även Ebba och Kalis. Vid 9 någon gång så åkte jag, hanna och ebba vidare, vi åkte till Ellen som hade fest. Efter det så blev det torget, där gick tiden väldigt fort men vi kom fram till att vi var där i över en timme. När vi hade varit på torget så orkade vi inte med så mycket mer så vi åkte hem till Kalis och kollade på film, killarna somnade och då gick jag och hanna till lägenheten och sov. Nu sitter jag ensam i mitt rum, ska snart städa i ordning allt som jag rev fram igår och efter det ta en lång dusch!
Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: julialilje.blogg.se

Hej sötnos! Hoppas din nyårsafton blev lyckad :) Nu taggar vi 2012 och hoppas att det blir ett bra år, kram! :)

2012-01-01 @ 13:33:59
URL: http://julialilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0