1:26

2012-01-04 @ 01:26:46


Hej på er! Tänkte göra ett litet nattinlägg nu eftersom jag inte har så mycket bättre för mig. Åkte iväg till Skövde tidigare idag och spelade match, det fick faktiskt bra! Det var en tuff match med mycket skador, lite för mycket tacklingar tycker jag.. Det blev iaf vinst med 8-1, riktigt grymma är vi tjejer! När jag kom hem så satte jag mig och kikade på film med mina systrar och mamma, har inget minne av vad filmen hette just nu men bra var den! Nu ligger jag i sängen och tänkte alldeles strax släcka lampan och sova. Just det ja, idag så bestämde jag med mamma att jag och mina syskon ska ha godisförbud tills nästa jul ungefär. Vet faktiskt inte hur jag ska klara det här men jag får stå emot. Känner att jag har ätit alldeles för mycket godis det senaste. Nu ska jag även pallra mig upp ur sängen och göra mina situps och rygglyft som jag har lovat mig själv att göra varje kväll. Godnatt, sov så gott!
Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: JULIA LILJE ☆

Svara gärna vad ni tycker!

http://julialilje.blogg.se/2012/january/ska-jag.html

ja eller nej? :)

Skulle vara bra att veta, kram!

2012-01-04 @ 22:04:27
URL: http://julialilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0