Wednesday

2012-02-29 @ 12:29:59


Igår så kom jag hem runt 11 efter att ha spelat match i Mariestad. Kan säga att det var den bästa matchen vi har spelat på väldigt länge, så det var riktigt kul. Kom hem med en seger, 9-0! Efter det så hämtade Mattias upp mig och vi åkte hem till honom, vi kikade lite på tv och sen somnade vi. Idag så åkte jag till skolan runt halv 9, vi skulle börja med att en polis skulle ha föreläsning för oss, det var faktiskt väldigt intressant. Kanske slutar med att jag blir polis? vem vet haha. Annars har skoldagen varit rätt sjuk om jag får säga så.. Nu sitter jag iaf hemma i min säng och tänker på hur jag ska hinna med att ta 3 fotouppgifter tills i morgon, kommer aldrig hinna det. Nu ska jag gå till köket och hitta något gott att äta.
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0