Göteborg

2012-02-16 @ 01:14:18


Tänkte köra ett litet nattinlägg nu! Vaknade upp bredvid Mattias i morse, alltid lika mysigt. Tiden bara rann iväg idag, vi sa förut att tiden går väldigt fort när vi är med varandra. Han körde iaf hem mig lite efter 6 för han skulle åka och träna, och jag hann inte göra så mycket hemma eftersom jag själv skulle åka iväg och träna. Träningen gick sådär, den var väldigt jobbig bara för att vi var så få som tränade. Fick även väldigt ont i min häl idag när jag sprang, konstigt? Nu så ligger jag i Mattias säng och bara väntar på att han ska sluta jobba, som han gör om ca 5 timmar. Ska kika lite på top model sverige nu och sen tänkte jag sova. I morgon vid 10 så tar jag och tåget till Göteborg med Hanna, en shopping dag med en underbar vän är aldrig fel!
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0