TORSDAG

2012-02-02 @ 16:38:03


Hej på er! Idag så har det varit en sån dag som jag bara ha velat ligga hemma i sängen. Har varit så sjukt trött exakt hela dagen, har mått illa & har haft ont i huvudet. Gick från 8-4 idag, och gjorde inte ett skit i skolan eftersom jag var klar med det vi skulle göra. Sen hade vi foto det sista, jag, Hanna och Annie var klara så vi bara satt på varsin stol i kanske 3 timmar, tillslut så somnade jag och det var väldigt skönt kan jag säga. Nu sitter jag i Mattias lägenhet och väntar på att Hanna ska komma. Vi ska gå och köpa mat och sen bara ta det lugnt och mysa hela kvällen. Har bestämt att idag så slutar jag med godisförbud, det höll kanske i några veckor och nu är jag så sjukt godissugen. I morgon så börjar vi inte förrän vid halv 2 så det blir en lång sovmorgon för oss.

Måste säga att jag saknar Mattias lite för mycket!
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0