Seg dag.

2012-02-01 @ 18:08:03


Hej! Idag har det varit den lugnaste dagen på väldigt länge! Förutom att vi hade muskelpass i skolan så i morgon kommer jag verkligen inte kunna röra mig. Slutade skolan kvart över 11 då gick jag på stan med Hanna en liten stund, bara för att värma oss haha. Efter det åkte jag och solade, det var riktigt skönt bara att jag somnade till några gånger och vaknade av att hela jag ryckte till! När jag kom hem så städade jag i ordning i mitt rum, tog en lång dusch sen la jag mig i min säng och lyssnade på musik. Jag var så trött så jag somnade och låg och sov i några timmar, det behövde jag verkligen. Kunde ha sovit längre men ska äta med laget om en timme.
Min vardag / Kommentarer (2)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sådana ögonskydd när du solar?:)

2012-02-02 @ 16:39:11
Postat av: Ellen

Sv: Ja det har jag! :)

2012-02-03 @ 15:18:42
URL: http://svenssonellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0