Onsdag

2012-02-22 @ 17:46:11


sommarkänsla ♥

Hejhej! Har spenderat de senaste dagarna antingen i skolan, på träningen eller hos Mattias. Veckan har än så länge varit väldigt lugn, men jag har varit välidigt seg däremot. Åkte till skolan för en lektion på en timme idag, det gick fort eftersom vi inte hade någon lärare så fick vi sluta tidigare. Efter skolan så åkte jag tillbaka till Mattias igen, vi tänkte att vi skulle sätta på en film men jag somnade typ direkt och sov sen i ca 3 timmar. Så trött var jag! Nu sitter jag hemma i min egna säng och tänkte sätta igång med pluggandet. Om en liten stund blir det god mat, är svin hungrig nu!
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0