Måndag

2012-02-13 @ 21:36:45

Det här låg på bordet när jag kom till Mattias, så gullig! Tack! ♥

Hej på er! Vaknade upp bredvid den bästa idag, mycket mysigt! Han åkte iväg och tränade och då satte jag mig och kikade på tv. Vi har inte gjort så mycket mer idag, det har varit väldigt skönt. Åkte och tränade vid halv 6, det var några dagar sen jag spelade sist, känns som en evighet. Men träningen gick faktiskt riktigt bra idag! Nu sitter jag i Mattias lägenhet och kikar lite på tv, ska väl fortsätta göra det resten av kvällen också eftersom Mattias är och jobbar. I morgon är det alla hjärtans dag och då ska jag självklart spendera kvällen med min pojkvän!
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0