Måndag

2012-02-27 @ 15:39:29


Första dan den här skolveckan är avklarad! Känns riktigt bra faktiskt. En dag som jag verkligen gick in för skolan och pluggade varje lektion, stolt tjej. Gjorde lite matte i skolan men fattar fortfarande inte så mycket, hatar matte. Sen så började vi med en uppsats i svenskan, det gick faktiskt bra. Sen så fick jag världens huvudvärk, frös hela dagen i skolan idag och mina ögon bara sved, usch! Så fort jag kom hem idag så gick jag och gjorde varm choklad, riktigt gott var det. Nu sitter jag iaf hemma i min säng och har precis gjort lite engelska och tänkte börja med matten nu. Har även samhällskunskap jag måste börja med!
Min vardag / Kommentarer (2)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du haft en bra dag!! :)

2012-02-27 @ 16:44:02
URL: http://emmasmodeblogg.devote.se
Postat av: Emilia

Vad fin Bild och blogg! :D

2012-02-28 @ 14:32:50
URL: http://emiliaob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0