Fredag

2012-02-17 @ 20:43:50


Hallå hallå! Sitter i soffan just nu och lyssnar på hög musik, är rätt taggad för i morgon faktiskt. Ska upp tidigt för att åka och spela match! Idag så vaknade hos Mattias, mamma hämtade upp mig runt 9 för då skulle jag åka och slinga/klippa håret, det var verkligen så segt att gå upp. Efter det så gick jag lite på stan, hittade ett par mysiga byxor och ett linne inne på H&M. Åkte hem efter det och nästan lika fort ut igen då jag skulle fota nere vid sjön med min syster. Det blev några bilder som jag kan visa sen. Nu ska jag kila iväg och ta kort på min shopping denna vecka. Senare så åker jag till min pojkvän och sover där ♥

Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0