23 februari

2012-02-23 @ 14:01:46


Hej! Sov faktiskt väldigt dåligt inatt, i början så hade jag sjukt ont i magen och sen så gick det bara inte att sova. Kändes som jag bara sov några timmar annars låg jag bara och vred och vände på mig. Kom upp vid kvart i 7 iaf och då gjorde jag i ordning mig och sen åt frukost, efter det körde Mattias mig till skolan snäll som han är! Gjorde inte alls mycket i skolan idag, vi skulle filma lite och vi blev klara snabbare än vad vi trodde. Så istället för att sluta tjugo i 12 så slutade vi 10. Nu sitter jag hemma och har försökt att plugga, men det har verkligen gått åt skogen! Åker snart till min pojkvän igen och umgås med honom ♥ Ha en fortsatt bra dag!
Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jättefina ögonfransar :o Inspirerande blogg :)

2012-02-26 @ 11:52:58
URL: http://emiliaob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0