14 september

2011-09-14 @ 12:46:14


Hej! Hoppas allt är bra med er. Denna dagen har inte varit den bästa precis.. Kände redan när jag vaknade att jag bara ville sova bort hela dagen, var så sjukt trött. Men kom upp ur sängen efter ett tag och åkte sedan till skolan. Vi satt och väntade på att våran idrott skulle börja och sen kom läraren och sa att vi inte kunde ha någon lektion, roligt att vi hade rast i två timmar. Både jag, Hanna & Annie var så sjukt trötta så vi orkade inte göra någonting. Sen hade jag engelska och då läste vi så blev ännu tröttare. Men nu är jag äntligen hemma och ska börja plugga lite tänkte jag, så jag får det gjort. Vid 4 så åker jag mot skolans fotostudio och tar lagfoto och vid 6 så åker jag till skolan igen för att ha tacokväll med alla som går media.
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0