Torsdag

2011-09-29 @ 06:35:39


Godmorgon! Vaknade för en liten stund sen och kände bara att jag ville ligga kvar i min varma säng. Det här är en dag jag inte ser fram emot precis. Drack nyss lite varm choklad vilket var väldigt gott och nu så tänkte jag gå och göra i ordning mig lite. Idag så slutar jag 4 och då stannar jag kvar på stan eftersom jag ska på domarutbildning vid 5. Det sägs att det ska hålla på i ca 3 timmar så kommer hem på kvällen någon gång. När jag är i skolan så är pappa och mina syskon och hämtar våran nya kisse, ska bli så kul! Men nu måste jag kila. Ha det bra!
Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

hej sötis:) Vinnarna av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya omgången ;) Klicka bara på länken här under för att komma dit :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/september/torsdag-dagens-blogg-4.html

2011-09-29 @ 11:34:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0