Tisdag

2011-09-27 @ 14:53:27


Hej på er! Idag har det inte varit min dag precis, har varit så trött och seg hela dagen. Det enda jag har gjort i skolan idag är att gjort matte och suttit vid datorn så då blir man lite seg. Slutade iaf runt halv och då tog jag cykeln hem, medans jag ändå klagar så kan jag ju passa på att säga att jag hade kramp i min rumpa hela vägen hem, sjukt ju! Igår så spelade jag match, det blev vinst med 10-1. Det var en mycket rolig match, alltid roligt när det går bra. Kom hem sent så orkade inte blogga då. Idag så har jag lite saker att göra. Ska alldeles strax äta sen tänkte jag städa mitt rum, plugga lite matte och senare träna.
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0