Skolfoto

2011-09-16 @ 13:07:18




Hejsan! Hoppas allt är bra mer er, själv så blev jag väldigt trött nu så ligger i sängen och vilar. Kom hem från skolan alldeles nyss, hade inga speciella lektioner idag. Jag gick upp tidigt och åkte till skolan och sen fick jag reda på att våran första lektion ska vi ha på måndagar istället så blev lite smått sur, kunde sovit några timmar till.. Jag, Annie och Hanna satt i skolan och väntade på fotograferingen som skulle börja halv 12. Fick stå upp på kortet som jag ville, men blev väl inte så värst nöjd med kortet ändå. Idag är det fredag och har inga planer mer än träning vilket känns väldigt skönt.
Outfit / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0