Roligt he he

2011-09-16 @ 13:33:46



VEM:

Vem är i rummet med dig? Ingen.

Vem fick du senaste sms av? Mammi

Vem tänker du på nu? Min sötnos!

Vem pratade du senast i telefon med? Alush ♥


VAR:

Var är din mobiltelefon? På min säng

Var handlar du mest? Ingen aning, handlar väl lite överallt.

Var åkte du senast bil? Från skolan och hem.

 

VAD:

Vad åt du senast? Flingor

Vad drack du senast? Minns ej hehe.

Vad är det för färg på dina byxor? Svarta

Vad är den närmaste saken som är blå? I mitt rum just nu så finns det inget blått, men kikar jag ut så ser jag en väldigt blå himmel (y)

Vad har du på fötterna? Sockar.

Vilken film såg du senast? hm...

Vad hör du just nu? Musik och mamma som dammsuger..

 

HAR DU NÅGONSIN:

Sovit i någon annans säng? Yäääs

Hånglat på en bio? Nepp

Kört över hastighetengränsen? Nej

Målat om ditt rum? Ja många gånger

Dansat framför en spegel? Haha självklart, vem har inte?

Fått hicka? Ja

Stulit pengar från en kompis? Neej

Älskar eller saknar du någon nu? Ja!

Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Tack desamma! :) Kram

2011-09-16 @ 14:49:13
URL: http://johannautterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0