Lördag

2011-09-24 @ 12:54:43


Godmorgon! Sitter just nu i soffan, väldigt trött. Vaknade för en liten stund sen och har precis fått i mig lite frukost. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ikväll ska jag nog åka och umgås med lite folk iaf. Funderar faktiskt på att gå ut och springa idag när det är så fint väder, men får se om jag verkligen orkar det. På måndag så har jag första seriematchen med a-laget, taggad tjej just nu. Vill också säga att det redan är 1 månad med den bästa idag ♥

Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

hej sötis:) Vinnarna av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya omgången ;) Klicka bara på länken här under för att komma dit :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/september/lordag-dagens-blogg-3.html

2011-09-24 @ 14:39:31
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0