Friday

2011-09-02 @ 15:35:59


Hej idag är det redan fredag, denna veckan har gått väldigt fort tycker jag. Började skolan med idrott & efter det skulle vi ha studiepass men våran lärare var sjuk så slutade 11 idag istället. Då gick jag och Hanna in och åt thaimat, mysigt mysigt men vi var väl inte så jätte nöjda med maten. Efter det så tog jag cykeln hem, har väl inte hunnit göra så mycket. Just nu sitter jag och kikar på film, tänkte också läsa boken "holes" som vi läser på engelskan. Ikväll vid halv 6 så har jag träning, ska gå därifrån lite tidigare för att sedan åka vidare på "avslutningsfest" där jag sommarjobbade. Får hoppas det blir kul! Vi hörs i kväll igen kanske.
Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: lina

superfin blogg! :)

2011-09-02 @ 18:22:16
URL: http://duvetlina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0