Wednesday

2011-10-12 @ 16:59:15


Hej på er! Idag så slutade jag vid 12 och då gick jag in till stan och mötte upp mamma och ida. Vi gick och åt, det var mysigt. Har suttit och pluggat sen jag kom hem från stan, eller jag har försökt iaf. Det har inte gått framåt kan jag säga er! Har gjort lite matte eftersom jag har prov nästa vecka. Har även läst lite samhällskunskap men tröttnade efter ett tag. Jag var nära på att somna samtidigt som jag satt och läste tror jag sov i 5 minuter sen var jag tvungen att gå upp och röra på mig lite. Nu ska jag gå och fixa mig något att äta tänkte jag, senare blir det träning.
Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hittade du någonting? :). Själv så bor jag i Skövde. Har varit i lidköping några gånger och jag kan nästan aldrig hitta något där. Enligt mig så finns det knappt några klädesaffärer eller så har de ett dåligt sortiment som tex H&M. Så jag åker dit väldigt sällan. Hur klarar ni er egentligen XP?

2011-10-12 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0