Tur i oturen

2011-10-29 @ 20:50:31






Hej på er! Äntligen hemma efter en lång dag i Öxabäck och Borås. Åkte iväg med ett härligt gäng tjejer för att spela match. Bussresan dit var väl inte allt för rolig, 2 timmar är alldeles för länge. Efter två perioder så fick jag tyvärr avsluta matchen, skadade mig så fick åka till akuten. När jag väl var där så fick jag sitta och vänta i ca 4 timmar innan jag fick veta vad det var. Det var inget farligt som tur var, bara en rejäl smäll. Trodde det var värre antingen att axeln hade gått ur led eller att jag hade brutit nyckelbenet, så ont hade jag. Nu ska jag kika på film med familjen, ta det lugnt och bara njuta av att veckan som kommer är det lov! Ha en toppen kväll allihopa.
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0