Tråkig kväll.

2011-10-17 @ 18:26:27


Hej! Slutade skolan vid 14.20 och då gick jag in till stan. Hittade lite småsaker men inget som jag egentligen behövde. Kom hem vid halv 4 någon gång och då satte jag på tvn, självklart så började top model då så jag kunde inte sluta titta vilket var väldigt dumt av mig. Vid halv 5 så började jag plugga matte och har suttit med det i ca 2 timmar nu. Eftersom jag hatar matte och tycker det är sjukt tråkigt så blir det alltid mycket svårare än vad det är. Jag hoppas det släpper för mig snart för just nu fattar jag ingenting och jag har prov i morgon, bra ellen. Nu ska jag plugga vidare och senare så ska jag åka med mamma och pappa och köpa lite godis, det räddar min kväll!
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0