Onsdag

2011-10-05 @ 14:33:40


Dagen idag har varit väldigt seg men ändå känns det som jag har hunnit med mycket. Gick i skolan och då kikade vi för det mesta bara på film, trodde seriöst att jag skulle somna. Sista lektionen hade vi runt 11 och då kikade vi bara klart på en film i ca tio min sen fick vi sluta. Då gick jag in till stan och väntade på att mamma skulle hämta upp mig. Vi åkte direkt till Skara för där visste mamma tydligen att det fanns bra innebandyskor. Hittade faktiskt ett par skor som jag kan visa upp snart. Jag köpte ett par nya för bara några dagar sen, men när jag hade använt dom så var jag inte nöjd.
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0