Mys

2011-10-05 @ 21:49:52


Tog ett varmt bad förut, eller varmt och varmt jag frös ändå. Med musik och tända ljus, det var underbart. Denna kvällen har jag försökt att plugga och jag måste ha lite fantasi med det jag gör men just nu vet jag inte vart min fantasi har tagit vägen så pluggandet gick åt skogen. Känns som klockan är över 12 eller något, jag ligger i sängen och mina ögon slocknar snart. Ska inte tjata mer, ska kika lite på tv sen så ska jag sova. Puss godnatt!
Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Vill du ha fler besökare?

Kommentera då detta inlägg minst en gång, men gärna fler:



http://caroliinea.bloggplatsen.se/2011/09/15/6238820-tavla-om-en-goodiebag-i-goodiebagfinalen/



Så får du en länk på min blogg vid tävlingens slut som tack för hjälpen! :)

2011-10-06 @ 00:53:55
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0