4 okt

2011-10-04 @ 16:17:19


Hejsan! Idag så stressade jag till skolan, satt vid datorn och glömde helt bort tiden men jag hann ändå. Skoldagen gick faktiskt rätt fort tycker jag, men det är nog bara för jag har kortare skoldagar än vissa andra. Just nu sitter jag i soffan och kikar på topmodel. Pappa kom hem med lite fika förut, så det blev bullar och oboy, mums! Känner att min förkyldning börjar komma igen, jag är alltid förkyld men nu känner jag verkligen att jag inte kan svälja, det svider i ögonen och jag är väldigt trött. Det är inte kul alls eftersom jag har träning idag, i morgon & fredag. Sen har jag match på lördag och söndag också men det är väl bara att allt ändå. Nu ska jag fortsätta kika på tv!

Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0