28 oktober

2011-10-28 @ 20:24:05


Hejhej! Idag har jag spenderat min dag hos min pojkvän. Vi låg och kollade på prison break hela dagen tills jag skulle ta bussen hem. Åkte direkt till träningen och idag gick det faktiskt bra! Nu sitter jag i soffan med mamma och pappa och kikar på idol, har precis ätit jättegod mat som mamma lagade. Ikväll så ska jag lägga mig tidigt för att jag ska upp tidigt i morgon för att sitta i en buss 2 timmar och sen spela match. Det är bara vinst som gäller! Kommer vara borta hela dagen och sen på kvällen så ska jag på maskerad fest med laget så blir nog ingen uppdatering då. Nu ska jag kika vidare på idol, hoppas ni får en bra kväll ♥
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0