Tisdag

2011-11-15 @ 23:19:49




Dålig på att skriva, jag vet! Måste först och främst säga grattis till Angelica som fyller år idag! Riktigt gott med tårta faktiskt!! Har varit i skolan det mesta idag, tiden gick rätt fort som jag brukar tycka att tisdagar gör. Efter skolan så åkte jag med Pappa, Johan och min syster till Göteborg, för att ta en sväng inne på klubbhuset. Jag fick med mig en klubba, två blad och en t-shirt hem, mycket nöjd tjej! Direkt när jag kom hem så satte vi oss i bilen lika fort för att åka och träna. I morgon så kommer jag vara i skolan nästan hela dagen, känns det som iaf. Eftersom det är dlg open så måste vi på media vara där. Går från 8.00-14.30 och sen från 17.30-19.30. Vid halv 8 så åker jag direkt till idrottenshus för att träna lite innebandy och efter det tar jag bussen till min bästa pojke för att sova där. Vet inte hur mycket jag kommer skriva i morgon men får hoppas att jag hinner slänga in något inlägg!
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0