Onsdag

2011-11-23 @ 12:22:29


Hello! Började 8 idag med nationellaprov, kan inte säga mer än att det gick sämst för mig, hej ig! Vi hade reading and listening och när vi skulle lyssna så satt jag bara som ett frågetecken, jag satt och väntade på att de skulle säga andra frågan och helt plötsligt säger dom "now check your answer". Kul att jag missade 5 frågor.. Men så kan det gå! Gick fram på stan med hanna efter skolan, hittade ett gulligt nattlinne som jag funderar på att köpa, kan kanske få ner mamma på stan lite senare. Vad händer nu då? Jo ingenting.. Har inte träning förrän 8 ikväll så vet inte vad jag ska hitta på nu.
Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: fifteenfifty

vad fin du är!

2011-11-24 @ 21:08:08
URL: http://fifteenfifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0