It's friday

2011-11-04 @ 23:29:04


Hej på er! Dålig uppdatering för min del, förlåt för det. Igår så sov min söta pojke här, vi hade det mysigt framför prison break. Idag gjorde vi inte alls så mycket, sov ganska länge men det var bara skönt. Mindre bra är det att jag kommer somna sent när skolan börjar.. Vid halv 5 så åkte jag och tränade, tiden gick hur segt som helst och jag mådde illa exakt hela träningen och jag var inte ensam om det. Men jag klarade mig den träningen och åkte direkt hem till therese. Vi fixade oss lite, drog vidare till Frida där det var härligt folk. Vi blev bjudna på mat och jättegod efterrätt, vi kikade även på idol. Efter det åkte vi vidare på fest, det var väl inget att hänga i granen så jag och therese drog lika fort. Nu sitter jag hemma i soffan och kikar på film med mamma och pappa.
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0