10 november

2011-11-10 @ 17:22:51

vackra vän ♥

Hejhej! Kom hem från skolan/stan för ett litet tag sedan. Idag känner jag att det har varit en rätt onödig dag i skolan. Började med att jag åkte dit, började 8 så fick även gå upp tidigt i morse. När jag väl är i skolan så får vi reda på att våran lärare är hemma så vi hade ingen lektion. Det roliga är att våran första lektion är från 8.00-11.40 så det var ju bara att vänta på nästa lektion. Men nu är jag iaf hemma och älskar känslan av att jag har fått helg nu. Den här helgen kommer bli riktigt grym, känner på mig det! Idag så skulle jag egentligen åka till min sötnos men han har tyvärr blivit sjuk så får se vad jag hittar på ikväll. I morgon blir det iaf maskerad, sitter och taggar redan nu!

Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0