TJÄNA PENGAR!

2011-12-14 @ 15:50:43
Har fått ett tips om att man snabbt och enkelt kan tjäna pengar på sin blogg!

1. Gå in här. Skrolla ner tills du ser rutan "Bli medlem". Skriv in epost & önskat lösen. Lämna rutan "eventuell kampanjkod" tom. Sedan aktiverar du kontot genom att trycka på länken du får i din mail.
2. Nu har du fått 20 kr som start eftersom du blev medlem genom min länk!
3. Tryck på "tjäna pengar utan köp" och sedan "plus i kassan på facebook". Gilla deras sida och du får direkt 25 kr extra! Nu har du alltså redan tjänat 45 kr!
4. Nu kommer bloggen in i bilden! Tryck på "tipsa vänner" i spalten där du ändrar uppgifter mm. Kopiera din personliga länk eller någon av bannerna och lägg upp i din blogg. Nu kommer du få 8 kr av alla som blir tipsade av dig och när du har 200 kr så kommer du få dem utbetalat rakt till ditt konto!

Du kan även klicka på bilden "Plus i kassan" i menyn till höger på min blogg!
Tips / Kommentarer (2)


Kommentarer
Postat av: jennifer

hejsan ellen , jag fatta inte när man kom till text länkar hur ska man göra då? :-)

2011-12-15 @ 13:15:45
Postat av: Ellen

Sv: Har skickat ett mail till dig som jag förklarade lite bättre på! Kram

2011-12-15 @ 18:04:14
URL: http://svenssonellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0