Söndag

2011-12-18 @ 11:12:21


Godmorgon! Vaknade för ca en halvtimme sedan, har faktiskt sovit jättebra inatt! Kul att vakna upp och se att snön har lagt sig, hoppas bara det håller sig till jul.. Min helg har faktiskt sett bra ut, har för det mesta spenderat tiden med Mattias, har spelat match och idag så hade jag tänkt att plugga lite. Matchen gick inte så bra, blev förlust med 9-7, men vi hade dom ett tag! Tänkte sätta igång med pluggandet nu och sen tänkte jag faktiskt gå ut och se om jag kan ta några bra bilder.
Min vardag / Kommentarer (2)


Kommentarer
Postat av: Julia

Vem är mattias?

2011-12-21 @ 20:22:03
Postat av: Julia

Vem är den där Mattias? Han verkar vara en spännande kille!

2011-12-22 @ 00:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0