Onsdag

2011-12-28 @ 23:38:21



Hejhej! Idag så vaknade jag runt halv 11 och då gick jag upp och åt frukost och fixade mig lite. Sedan så åkte jag iväg till isstadion där mitt lag skulle spela kälkhockey, jag var inte med men istället så tog jag lite kort som ni kanske kan få se i morgon ifall jag kommer ihåg det. Efter det så mötte jag upp Hanna i stan, vi gick runt och kikade lite, jag hittade inget speciellt. Efter stan så åkte jag iväg till Mattias och var med honom lite eftersom han åker iväg över nyår. Åkte hem vid 7 och då var det tänkt att jag skulle åka iväg och träna men det blev inte så för jag var så förkyld så vilade tills i morgon istället. I morgon så ska jag alltså åka iväg till Jönköping och spela innebandyturnering med västgöta, kommer nog bli roligt! Nu ska jag stänga av datorn och få lite sömn, godnatt!

Just det måste säga att jag fick tröjan på bilden av Mattias idag, gissa om jag är glad nu!!

Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: Julia

Nu måste du berätta mer om vem Mattias är!! Han verkar väldigt mystisk!

2011-12-29 @ 00:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0