I need a change

2011-12-19 @ 20:08:13



Nu har jag funderat i flera dagar på vad jag ska göra med mitt hår, har tröttnat helt på det nu! Visst det är väldigt långt och så och alla säger att jag ska ha det som jag har. Men det är så tråkigt att gå med samma frisyr hela tiden, tycker jag iaf. Så nu har jag bestämt mig för att göra något annorlunda med det! Vad vet jag inte riktigt än, ska iaf inte klippa så mycket på längden utan bara det slitna. Kanske klippa upp det? färga i någon tuff färg, eller ta slingor. Funderar på lite mörkare slingor och se hur det blir. Innan nyår (om det finns tider) så ska jag till frissan, behöver bara lite tips om hur man kan göra.
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0