Fredag

2011-12-30 @ 13:51:28


Godmorgon! Eller godmorgon kanske man inte säger nu. Jag vaknade iaf sent idag, var verkligen jätte trött även fast jag sov längre än vad jag borde. Vaknade upp med världens träningsvärk i mina vader, ångrar lite att jag inte stretchade igår efter matcherna.. Idag så är det solning och träning som står på schemat! Ska väl in till stan om ca en halvtimme, känner att jag vill ha lite färg nu innan jag sätter på mig nyårsklänningen. Vid halv 5 så ska jag åka och träna, sen får jag se vad kvällen har att erbjuda!
Min vardag / Kommentarer (2)


Kommentarer
Postat av: lina

hej, jag vet att du har blåaögon egentligen men här är dom bruna. har du färglinser eller har du bara redigerat? om du har redigerat så i vilket program? super bra blogg förresten!

2011-12-30 @ 14:28:40
Postat av: Ellen

Sv: Jag har redigerat på den här sidan: http://taaz.com/ Tack så mycket!

2011-12-30 @ 19:05:11
URL: http://svenssonellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0