Congratulations to me..

2011-12-08 @ 16:29:39


Idag så är det den 8 december och det är alltså min födelsedag! Äntligen 17 år! Nu är det bara 1 år kvar tills jag fyller 18.. Jag vaknade i morse av många gratulationer och mamma hade även fixat frukost, så snällt! Åkte iväg till skolan och har ägnat hela dagen där, från 8 till 3. Fick tårta av mina klasskompisar, så gulligt! Sen blev jag hämtat på stan och då åkte jag förbi therese och fick även ett paket, har inte öppnat än men är väldigt nyfiken. Ska snart äta lite mat tror jag, mamma och min syster står och lagar mat just nu, jag bestämde vad för mat och det kommer bli så gott! Senare ska jag nog in till stan en sväng, och känslan att vara ledig i morgon är underbar!!
Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0