18 december

2011-12-18 @ 20:16:40


Den här dagen har gått sjukt fort, tiden har bara runnit iväg! Jag har för det mesta suttit och tränat på mina redovisningar som jag har i morgon. Det har faktiskt gått bra, kan en av dom untantill nu men frågan är ifall jag kommer göra det i morgon.. tror icke det. Sen har jag bara gått och små ätit idag, det brukar jag göra när jag har tråkigt, jag går alltid till kylskåpet. Det är ju inte så jättebra precis, men blir aldrig mätt. I morgon är det måndag, ny skolvecka vilket känns riktigt skönt eftersom vi får jullov på onsdag! Vad som händer mer i morgon vet jag inte riktigt, ska nog in till stan en sväng och fixa lite julklappar. Nu ska jag kika på mina redovisningar igen, ha det bäst!
Min vardag / Kommentarer (2)


Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / bohofreak

sv: Kul att du är med ;) Allt bra?

2011-12-18 @ 20:54:48
URL: http://mmeeli.se
Postat av: Amanda

Är de ditt naturliga hårfärg, alltså har du inte gjort något med det ? Kan inte du svara på det i ett inlägg , kram

2011-12-21 @ 07:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0