14 december

2011-12-14 @ 12:46:35

Vill utomlands!

Hejsan! Jobbigaste natten på länge kan jag säga er! Vaknade flera gånger av att jag inte kunde andas, det var jätte jobbgt! Drömde jätte konstiga drömmar också. Idag så stannade jag hemma från skolan för är fortfarande sjuk, har nog nyst 20 gånger idag. Får hoppas det blir bättre snart! Tänkte städa i ordning mitt rum lite idag, kanske gå ut och ta lite frisk luft så får vi se ifall kameran följer med. Ska även försöka plugga lite idag ifall hjärnan orkar med det.. Fick mina hörlurar idag också, äntligen!! Kanske lottar ut vinnaren av iPhoneskalet lite senare, så håll ögonen öppna!

Min vardag / Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0