Segt

2011-08-27 @ 20:14:14


Känner att detta är den tråkigaste lördagskvällen på länge. Vill hitta på något men har verkligen inte orken till det, skulle kunna somna vilken sekund som helst. Sitter i soffan alldeles själv och kikar lite på tv, tänkte snart sätta på en film så tiden går lite fortare. I morgon är det ännu en dag som jag inte vet vad jag ska göra. Funderar på att åka in till stan en sväng på morgonen annars har jag inga planer. Hoppas eran kväll är roligare än min iaf. Tänkte göra en liten lista som ni kan läsa om ni inte har något roligare för er.


Vad heter du? Ellen Svensson
I mellannamn? Jenny
Vart bor du? Lidköping
Trivs du där? Jadå
Brukar du läsa horoskop? Inte alls ofta, bara ifall jag läser en tidning med horoskop i.
Har du körkort?
Nej.
Äger du några Converseskor? Jajamen!
Vad spenderar du dina pengar på?
Jadu, kläder är väl det jag köper mest ;)
Festar du mycket? Festar lite då & då, när det dyker upp någon rolig fest.
Hur ser du ut idag?
Nyvaken.. Mjukisbyxor och en tröja.
Har du haft sex idag? Nej.
Vad såg du senast på tv? When i was 17.
Hur svarar du i mobilen? "Hallå"
Antal timmar sömn inatt? 6 ungefär.


MOBIL:
Vem ringde du senast? Hem.
Vem ringde senast dig? Syster.
Vad har du för kontakter som börjar på...

J?: Jimmy, josef, Jerker, Johan, Joel, Jacob, Josefin, Johanna, Jonatan, Johannes, Jesper, Josefin, Johanna, Johan, Jusuf.
T?: Tommy, Tilda, Tobias.
M?: Mamma, Marcus, Marcus, Marcus, Markus, Markus, Markus, Martin, Martin, Mathias, Mathilde, Matilda, Matilda, Matilda, Mikael, Mormor.
A?: Adam, Adin, Adrian, Alexander, Alexander, Alice, Amanda, Andreas, Annie, Annie, Anton, Anton, Anton, Anton, Axel, Axel.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit:
Nej.
Köpt någonting: Nej tror jag inte haha.
Varit sjuk: Nja, bara förkyld.
Sjungit: jaaa
Sagt “Jag Älskar Dig”: Nepp
Velat säga till några att du älskar dem: Självklart!
Träffat nån ny person: Nope.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Japps!

SENASTE..
Människa du slog:
Haha, vet inte.
Dusch: För ca 1 timme sedan kanske.
Glass:
Nogger
Låt du hörde: "What makes you beautiful"

Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om trailern till filmen 50/50? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0