24 augusti

2011-08-24 @ 15:37:54

Jag & Hanna


Hejhej! Idag tog jag en lång sovmorgon eftersom jag var ledig. Det var väldigt gött att ligga kvar i sängen ett tag. Runt två så åkte jag in till stan med mamma och mötte upp min syster. Jag hittade en vit skjorta inne på lindex som jag tänkte åka in och köpa när jag får pengar. Ikväll så har jag träning, men har inte riktigt bestämt om jag ska träna eller inte. Har ju inget annat för mig så åker nog dit. I morgon så är det skola igen, men vi skulle åka iväg och göra något med våran klass som vi inte fick veta så nyfiken är jag. Ska även jobba mitt sista pass på skogshyddan i morgon.

Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: Avin,

Fin blogg! Kika gärna in min, kkkram :)

2011-08-24 @ 17:51:39
URL: http://avinalzahawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0