Lördag

2011-08-27 @ 16:36:59


Hejhej! Hoppas allt är bra mer er. Känner att jag har bloggat väldigt dåligt. Igår så hade jag träning och efter den så kom Alush hit, han åkte hem efter 11 i morse. Sen dess så har jag inte gjort så mycket faktiskt. Har städat i ordning lite i mitt rum & sen så kom välrdens oväder, åskade som bara den. Så jag och min lillsyster som var hemma själva hade så tråkigt så vi fick besök av farmor, farfar, mormor & morfar! Vi fikade, spelade spel och hade det mysigt. De åkte hem runt 3 och så ställde vi oss och lagade mat så nu är jag ganska så mätt. Har inga planer för kvällen och orkar inte planera den heller, blir en kväll hemma iaf. Ha en fortsatt bra lördag! ♥
Min vardag / Kommentarer (1)


Kommentarer
Postat av: ronjja

okej, får gå runt lite på stan och söka :)

grymma-vackra ögon du har!

2011-08-28 @ 20:54:52
URL: http://ronjjazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0